Andreea

andreea

Ea este Andreea. Andreea zambeste mult. Cu ochii, ca oamenii buni. In toiul iernii, in camere bocna, cu ferestre larg deschise in gerar, pozeaza cadavre. Uscate, cu paturi in cap, anonime. Privind in telefon, ai zice ca nimeni n-ar fi iubit aceste bucati de carne dizgratioase. Nimeni nu a facut dragoste cu ele, nimeni nu a plans la capul lor… Nimeni nu a dormit cu ele in acelasi pat si nimeni nu a mancat cu ele din aceeasi farfurie.

Asta vara mi-a povestit cum un om a murit sub mainile ei, intr-o salvare. Andreea iti face masaj cardiac daca inima ta se incapataneaza sa taca, si respiratie gura-la-gura daca se se intampla sa-ti pierzi rasuflarea.

Am o tona de rufe adunate si nu am masina de spalat. Mi-e pofta de zacusca si de invartit sarmale cu Andreea. Si vreau sa plec in Thailanda cu Sergiu. Sa-mi daruiasca flori de malit, sa ne imbatam, sa dansez pentru el in vazul tuturor si sa fumam intr-un sezlong.

Acum beau un vin acrisor de Oituz, locul bunicilor mei, ascult Sade, spal rufe, si ma gandesc ca nu sunt nefericita defel.

Andreea, te iubesc. Asa cum o iubesc pe sora mea, si toate noptile de vara in leagan, in cort, cu spaima de caini, de lilieci si O.Z.N.-uri.

Ne vedem de Craciun.

 

~ de gmuvis pe Noiembrie 26, 2008.

Un răspuns to “Andreea”

  1. Mi`e frica sa nu ne pierdem unul pe celalalt …. te iubesc sufletul meu, te iubesc cu fiecare zii mai mult , te iubesc atat de tare incat ma doare.

Lasă un răspuns

 
