Puf again

Un post vechi de pe blogul meu apocaliptic. Mi-am adus aminte de el. Si de EL…

Puf e un graunte de sare o neghina si un cartus de tigari… Puf are trei perechi de ochi cate zari minus una. Puf mananc cand nu mi-e foame e subtil si real, un puf niciodata n-o sa spuna sub parchet, caramizi si-un volan.Puf ma scoate din sarite. Puf ma ignora nu mereu.


Un puf se fumeaza, un puf nu va intelege vreodata un puf.

Puful e salbatic, e papadie e un cutit o bricheta si un buzz un sarut doamne ce sarut… un puf e un puf si atat.

Puf, puf, sfantul meu puf.

~ de gmuvis pe Octombrie 15, 2008.

Lasă un răspuns

 
