Joy

Cu note finale de mosc si santal. Imi aduce aminte de anul 3 de facultate…

fragrance360



joy merge cu rochia asta…

~ de gmuvis pe Octombrie 11, 2008.

6 Răspunsuri to “Joy”

  1. mi-e dor de sorana din anu’ 4 :((

  2. si mie mi-e dor de andreea din anul I … of … se duse anul! a fost frumos, nu?

  3. dureros de frumos sori… a fost un dumnezeu la mijloc pt asta:*:*

  4. :*

  5. caut acest parfum de foarte mult timp.. ma poti ajuta sa-l gasesc ? da-mi un nume de magazin, o adresa, orice🙂 (joy by jean patou)

  6. bianca … as vrea sa te pot ajuta, dar si eu caut parfumul acesta de foarte mult timp. Bafta, cum aflu ceva, dau un semn de viata.

Lasă un răspuns

 
